Klíma karbantartás

Az űrlapban lakossági ügyféltípus választásnál áfamentes cégből nettóban számlázunk

Online karbantartás megrendelési AKCIÓ 2024.04.04 – 06.30-ig 10.000 Ft helyett 8.000Ft

Fontosabb Garanciális, karbantartási feltételeink (nem teljeskörű):


1.) A garancia fenntartáshoz a garanciapapírban részletezett. az igénybevétel helyi adottságaitól és a használat gyakoriságától (Hűtés, vagy átmeneti Fűtés,- Téli Fűtés) függően minimum évi Egy karbantartás megtörténte kötelező!  Rendelje meg
ITT!  

2.) Minden évben a készüléke telepítési évfordulója előtt három majd egy hónappal körlevelet küldünk ki, hogy RENDELJEN lehetőleg On- line garanciamegtartó műszaki karbantartást az esetlegesen mellé ingyenesen biztosított egészségügyi antibaktariális tisztítással is.

3.) Amennyiben a telepítési évforduló után 3 hónappal sem történt karbantartás megrendelés On-Line a Loch és T. Kft Karbantartás megrendelő felületen, esetleg az alábbi Űrlapon vagy telefonon akkor:
a.) Garanciapapírban és a gyártó weboldalán találóható tájékoztató alapján   a Forgalombahozó ( Importőr ) felhatalmazása ajánlása alapján  megvonjuk a  készüléke garanciáját!

       b.) A Garancia megvonásról mailban tájékoztatjuk, melyet elküldünk a  Forgalombahozó ( Importőr ) felé is.

 Loch és T. Kft Karbantartás megrendelő  felületen az On-line szabad karbantartási időpontok kiválaszthatósága különösen a Garancíális időszak, és a Kiterjesztett többlet (év) garancia megtartás miatt (különösen bevezetésre kerülő Q-ER kod-os verzióval) rendkívül egyszerű,  nem beszélve a SZAKMUNKÁSHIÁNY miatti szolgáltatás fenntartást könnyíti meg akár a klímaszezonban is!

Cégünk elsősorban az általunk értékesített 2.414 db (2024.04.04-os adat)  +415 mások által beüzemelt “magárahagyott”, velünk “szerződésben” lévő Ügyfelünk  klímakészülének karbantartását vállalja.

Meglévő ügyfelünk használja a Loch és T. Kft Karbantartás megrendelő rendszerét és kattintson a “Tovább” gombra. Ehhez ide kattintva videós segítség is elérhető!

  1. Ha nem tud az email címével bejelentkezni, adatot egyeztetni, kérjen új jelszót,
  2. ha akkor sem tud karbantartást megrendelni,- akkor töltse ki az hibabejelentő és segítségkérő űrlapot, mely után felvesszük Önnel a kapcsolatot!

 

 

 

Sikertelen online rendelés esetén hibabejelentő, segítségkérő űrlap