Alább leírjuk Önöknek a fontosabb tudnivalókat a karbantartásról.
1.) A Január 1-től – Augusztus 1-ig telepített klímákat mindig tavasszal 03.15- 05.15-ig tartjuk karban.
Augusztus 1. után telepítetteket Szeptember 15-től – December 20-ig, hacsak az Ügyfél másképp nem rendelkezik.
Ezekre az akciós időszakokra karbantartási kedvezmények kaphatóak a karbantartási árlistából!
2.) Minden héten a kolléga hétfőn és szerdán megy karbantartani, különleges esetekben akár kedden, és csütörtökön. Pénteki napon nincs mód karbantartásra!
3.) A megbeszélt időpontokat próbáljuk tartani, a változásokat előre jelezzük, legalább 1 munkanappal. Amennyiben nem keressük előre, az időpont nem valószínű, hogy változik!
4.) Többféle karbantartási módszerrel állunk rendelkezésre, melyek az alábbiak:
1. Alapvető műszaki karbantartás (garanciamegőrző)
Ez a típusú karbantartás csak a készülék műszaki állapotára vonatkozik, így higiénikus tisztítást, pormentesítést, magasnyomású mosást nem tartalmaz!
2. Higiéniai és műszaki karbantartás (alapvető és garanciamegőrző)
Ez a típus tartalmazza a műszaki karbantartást, és kiegészül vegyszeres higiéniai tisztítással, pormentesítéssel is.
3. Ipari jellegű mosózsákos tisztítás (teljeskörű)
A legátfogóbb megoldás, amennyiben régebbi készüléke van, vagy koszos környezetben van használva. A típus tartalmazza az alapvető és garanciamegőrző karbantartásokat, melyet kiegészít magasnyomású ipari jellegű mosózsákos tisztítással, és a lehető legjobban tisztítjuk készülékét.
5.) A karbantartás megrendelése is többféleképpen történhet, a legegyszerűbb (és kedvezményes) az Online Karbantartás Rendelés a Loch és Társai Kft. felületén. Egy intuitív rendszerben kiválaszthatja készülékét, és a kívánt időpontot, a 2. pont automatikus figyelembe vételével. Ezek mellett természetesen e-mailben, és telefonon is szívélyesen rendelkezésre állunk.