Garanciális tájékoztatás

Tisztelt Vásárlónk!

Az Ön szakszerű kiszolgálása mellett célunk, hogy Ön megfelelő tájékoztatást kapjon az Önt megillető szavatossági- és jótállási jogokról, ezek feltételeiről, az esetlegesen fellépő hibák orvoslásáról. Garanciális rendszerünk részben a jogszabályok által előírt szavatossági- és jótállási kötelezettségekből, részben a társaságunk által – bizonyos termékekre – kiterjesztett kellékszavatossági jellegű garanciából áll.

       I.          Fogalomtár

Fogyasztó: a fogyasztóvédelmi törvény szerinti az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Fogyasztónak nem minősülő vásárló: A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk) 6:159. § (1) bekezdése szerint olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. A Ptk. 6:163. § (1) bekezdése alapján a jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.

Eladó/Viszonteladó Partner: Az a kereskedő, akitől a fogyasztó a terméket közvetlenül megvásárolja

Nagykereskedő/Importőr: Klímakészüléktől függően változó

Kellékszavatosság: A Polgári Törvénykönyvben szabályozott szavatossági jog a vásárlónak, amit az eladóval szemben érvényesíthet.

Kötelező jótállás: Az 151/2003. Korm. rendelet szerinti jótállás.

Termékszavatosság: A Ptk. szerint közvetlenül a termék gyártójával, vagy importőrével szemben érvényesíthető szavatossági jog.

Képesített Vállalkozás: Az a személy/vállalkozás (Jelen esetben a Loch és Társai Kft.), aki üzembe helyezi a terméket. (A terméket kizárólag klímagázokkal kapcsolatos tevékenységre – telepítés, üzembe helyezés, szervizelés és karbantartás egyaránt – jogosult, érvényes F-Gáz azonosítóval rendelkező képesített szakember végezhet.)

     II.          Az Ön által vásárolt termékre vonatkozó szavatossági jogok

Az Ön által vásárolt termék esetében az Eladó biztosítja Ön számára:

  • a Polgári Törvénykönyv szerinti kellékszavatossági jogokat, amely Önt 2 évig illet meg, a teljesítés napjától számítva.
  • a kötelező jótállásról szóló rendelet szerinti:
    • a vásárlástól (termék árának kifizetésétől) számított három napon belüli cserét, valamint
    • a vásárlástól (termék árának kifizetésétől), az eladási ártól függően, számított egy, kettő vagy három éven belül a kötelező jótállást.
      (10 000 – 100 000 forintig: 1 év)
      (100 000 – 250 000 forintig: 2 év)
      (250 000 forint felett: 3 év)

A Loch és Társai Kft. biztosítja az Ön számára, hogy élhessen termékszavatossági jogaival (amennyiben a termék Európai Unión belüli első forgalomba hozatalától még nem telt el 2 év), valamint vállalja a jelen feltételek szerint a termékre vonatkozó garancia biztosítását 3 évig.

    III.          Általános garanciális feltételek a jótállási és szavatossági igények esetén

A termékre vonatkozóan jelen feltételek tartalmazzák a jótállási jegyet, amelyet az Ön számára a Telepítést/üzembehelyezést végző képesített szakembernek és az Eladónak (amennyiben ez eltér) egyaránt ki kell kitöltenie.

A szavatossági jogai érvényesítéséhez Önnek a vásárlást igazoló nyugtával, vagy számlával, a jótállás érvényesítéséhez Önnek az átadott jótállási jeggyel kell rendelkeznie.

A szakszerű telepítés igazolása:

A telepítés körülményeit és a mért paramétereket a beüzemelési jegyzőkönyvben/munkalapon kell rögzítenie a Telepítést/üzembehelyezést végző képesített szakembernek, az alábbi adatok megadásával (részletesen lásd. a garanciajegy és tájékoztató első oldala):

  • külső időjárási adatok,
  • belső tér hőmérséklete,
  • szerelési távolság, szintkülönbség,
  • a felhasznált cső méretei,
  • vákuumpróba értékei (nyomás, időtartam, használt műszer típusa),
  • a beüzemeléskor a gépben használt hűtőközeg típusa és mennyisége, a hűtőközeghez tartozó
  • biztonságtechnikai lap,
  • az áramellátás módja,
  • nyomás és elpárolgási adatok;

A beüzemelési jegyzőkönyvben/munkalapon a berendezés szériaszámát (gyáriszám) is fel kell tüntetni. A szériaszám a készülék egyedi azonosítására alkalmas azonosító szám, mely a berendezéseken is egyedileg megtalálható. A berendezéseken lévő gyári számot tartalmazó adattábla, eltávolítása, rongálása nem megengedett, hiányában a készülék eredete nem visszakereshető!

A jegyzőkönyvet az Eladónak, vagy ha nem az Eladó végezte az üzemebe helyezést a beszerelést végző képesített szakembernek kell kitöltenie.

Az egyes szavatossági jogokra vonatkozó speciális rendelkezéseket a következő pontok tartalmazzák.

Nem tartozik szavatosság és jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:

– szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza);

– rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása;

– helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, a karbantartás és szivárgásvizsgálat hiánya;

– elemi kár, természeti csapás okozta.

A kezelési útmutatótól eltérő használat miatt bekövetkezett hibáért – amennyiben a garanciális javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb a vásárlás után keletkezett okból adódik, abban az esetben jótállást nem vállalunk (a kültéri vagy a beltéri egység levegő ellátásának gátlása, túltöltés, hűtőközeg hiány, hűtőközeg szennyezettsége, nem megfelelő hűtőközeg, elektromos hálózat hibái, stb.).

A rendellenes használattól meghibásodott készülék javítási költsége a szavatosság és jótállás időtartamán belül is a Vásárlót terheli.

 

   IV.          Az Eladó által biztosítandó kötelező jótállás szabályai

Fogyasztónak minősülő Vásárlókat egy év kötelező jótállást illeti meg a 151/2003. Korm. rendelet alapján.

A jótállás időtartama eladási ártól függően:

10 000-100 000 forintig: 1 év, 100 000-250 000 forintig: 2 év, 250 000 forint felett: 3 év.

A határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

A fogyasztó fogalma a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) 8.1. § (1) bekezdés 3. pontja alapján: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembehelyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembehelyezés napjával kezdődik.

Amennyiben a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor az átadás napja lesz a jótállás kezdő időpontja.

Vállalkozásként a jótállási kötelezettség alól csak abban az esetben mentesül az Eladó, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az elveszett garanciajegyet csak az eladás napjának hitelt érdemlő igazolása (dátummal, bélyegzővel ellátott számla) esetén pótoljuk, az eladást követő egy éven belül.

Jótállási jegy Fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a Fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a kötelező jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetők.

A jótállás a Jótállási jegyhez vagy az ellenérték megfizetését igazoló bizonylathoz csatolt – a telepítés/üzembe helyezés szakszerűségét igazoló – beüzemelési jegyzőkönyvvel/munkalappal együtt érvényesíthető.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó:

Elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne az Eladónak, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

Ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles az Eladónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre az Eladó adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül cserélni köteles. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríti.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicseréli. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére vissza kell téríteni.

Ha a Fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembehelyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az Eladó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Amennyiben a kijavítás/kicserélés időtartama meghaladja a 15 napot, kötelezően tájékoztatni a fogyasztót ennek várható időtartamáról legkésőbb a 15. napon.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik. Amennyiben a Fogyasztó szervizhívást kezdeményez és a készülék hibátlannak minősül, akkor a kiszállást és a vizsgálattal töltött időt meg kell fizetni, ilyen esetnek minősül például, ha a berendezés azért nem működött, mert a távirányítóban nem volt megfelelő az elem, nem megfelelő áramellátás, stb.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról az Eladó gondoskodik.

A jótállás nem érinti a Fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy fogyasztói jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezhetik. A békéltető testületek elérhetőségét a szavatossági és jótállási feltételeink VII. pontja részletezi.

A Fogyasztó jótállási igényét az Eladónál érvényesítheti.

Az Eladó a minőségi kifogás bejelentésekor a Fogyasztó és az Eladó közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani. Az Eladó, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.

 

     V.          Kellékszavatosság

A Vásárló kellékszavatossági igényével a Ptk. rendelkezései alapján az az Eladóhoz fordulhat és az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a lehetőség teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne az Eladónak. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát az Eladó költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

   VI.          Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó a termék gyártójával (Importőrével) szemben közvetlenül termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a terméket gyártó (Importőr) általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Fogyasztó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával (Importőrrel) szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.

A gyártó (Importőr) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (Importőrnek) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Fényképek Tudnivalói

A fényképeket, melyet kedvezmény ellenében beküldhet cégünknek, az alábbi formalitásoknak meg kell feleljen:

1.) Méret és formátum
A fénykép mérete max. 10MB lehet, viszont az összes fényképformátumot elfogadjuk.

2.) Tájolás és a készülék méretaránya
A fényképeket fektetett tájolásban fogadjuk el, és a készülék mindenképp felismerhető kell legyen rajta.

3.) Beküldés módja
Fényképeit válaszként visszaküldheti az eredeti feladó címére (info@energiapontneked.hu vagy iroda@energiapontneked.hu), de preferáljuk, ha a klimafenykepek@energiapontneked.hu e-mail címre küldik nevük, és klíma készülékük típusával megjelölve a tárgyban.

4.) Időbeli limitek
Fényképeit bármikor elfogadjuk, de kedvezményt a telepítés napjától számítva maximum 7 napig áll módunkban adni.

5.) Megszerezhető kedvezmények
Ha fényképét elfogadtuk, és időben küldte el, akkor az alábbi kedvezmények közül 1 darabot érvényesíthet:
5.1.) Csak a készülékről 2 vagy több kép – első karbantartásból 1.000 Ft kedvezmény
5.2.) Ön is szerepel legalább egy képen a készülékkel – 30% kedvezmény az első karbantartásból
5.3.) Ön, és családja is szerepel a készülékkel – 50% kedvezmény az első karbantartásból

6.) Nyilvánosságra tétellel kapcsolatos információk
Minden beküldött fényképet a Color Klíma Centrum facebook oldalára feltöltünk nyilvános bejegyzés formájában. Ha nem szeretne szerepelni ezekben a bejegyzésekben, kérjük, a képek beküldésekor jellezze e-mailben! Ha elküldi a fényképeit, akkor beleegyezik a képek nyilvános felhasználásába!

Bővebben a karbantartásról

Alább leírjuk Önöknek a fontosabb tudnivalókat a karbantartásról.

1.) A Január 1-től – Augusztus 1-ig telepített klímákat mindig tavasszal 03.15- 05.15-ig tartjuk karban.
Augusztus 1. után telepítetteket Szeptember 15-től – December 20-ig, hacsak az Ügyfél másképp nem rendelkezik.
Ezekre az akciós időszakokra karbantartási kedvezmények kaphatóak a karbantartási árlistából!

2.) Minden héten a kolléga hétfőn és szerdán megy karbantartani, különleges esetekben akár kedden, és csütörtökön. Pénteki napon nincs mód karbantartásra!

3.) A megbeszélt időpontokat próbáljuk tartani, a változásokat előre jelezzük, legalább 1 munkanappal. Amennyiben nem keressük előre, az időpont nem valószínű, hogy változik!

4.) Többféle karbantartási módszerrel állunk rendelkezésre, melyek az alábbiak:
1. Alapvető műszaki karbantartás (garanciamegőrző)
Ez a típusú karbantartás csak a készülék műszaki állapotára vonatkozik, így higiénikus tisztítást, pormentesítést, magasnyomású mosást nem tartalmaz!
2. Higiéniai és műszaki karbantartás (alapvető és garanciamegőrző)
Ez a típus tartalmazza a műszaki karbantartást, és kiegészül vegyszeres higiéniai tisztítással, pormentesítéssel is.
3. Ipari jellegű mosózsákos tisztítás (teljeskörű)
A legátfogóbb megoldás, amennyiben régebbi készüléke van, vagy koszos környezetben van használva. A típus tartalmazza az alapvető és garanciamegőrző karbantartásokat, melyet kiegészít magasnyomású ipari jellegű mosózsákos tisztítással, és a lehető legjobban tisztítjuk készülékét.

5.) A karbantartás megrendelése is többféleképpen történhet, a legegyszerűbb (és kedvezményes) az Online Karbantartás Rendelés a Loch és Társai Kft. felületén. Egy intuitív rendszerben kiválaszthatja készülékét, és a kívánt időpontot, a 2. pont automatikus figyelembe vételével. Ezek mellett természetesen e-mailben, és telefonon is szívélyesen rendelkezésre állunk.

A Völgységi Hírlevél 2019 Decemberi számában megjelent: Bemutatjuk a COLOR Klíma Centrumot cikk folytatása, terjedelmi akadájai miatti tovább gondolása!

A weboldalunk fejlesztés alatt van folyamatosan kerülnek fel tartalmak!

Az eredeti cikk megtekinthető itt.

Cégünk,-  weboldalunk és a cikksorozat fő célkitűzése célja:
A Napelemes,-Hőszivattyús rendszerek elterjesztésének segítése, támogatása, hogy ne kelljen sem villany sem gázszámlát fizetnünk!

További céljaink:

  1. Nem minden termékcsoport fizikai értékesítése, megvalósítása, de segítséget szeretnénk adni, hogy egy laikus is  könnyebben eldönthesse milyen beruházások közül választhat új, vagy használt ingatlanának az energetikai megvalósításánál.
  2. A legnagyobb gond, hogy nincs egy átfogó felület, ahol az Ügyfelek összehasonlíthatnák a szükséges beruházásokat a bekerülési,- üzemeltetési- megtérülési- költségeket, ebben szeretnénk segíteni szakmai cikkek, Youtubeos videók publikálásával.
  3. Sajnos a Youtube-ra is kerülnek fel olyan tartalmak amik főleg energetikai szempontból erősen megkérdőjelezhetők, vagy féligazságok vannak benne,  mert az értékesítő csak a számára releváns előnyöket emeli ki, leginkább az új technológiák és a villamos fűtések terén járhatunk pórul.

Ezeket a Videókat megpróbáljuk elemezni, a weboldalunkon létrehozott „ Mivel fűtsek?”  rovatban és a  Összehasonlító táblázatok oldal alatt valós számokkal alátámasztani.

Készülék garancia

1.) Készülék garancia, melyet mindig a gyártó, vagy a Magyarországi importőr biztosít!

A készülékére a telepítéskor átadott garancia papírban meghatározott feltételekkel “1+1 év alap garancia jár”!
Fontos: A második évben, és a további évekre kiterjesztett garanciára csak akkor vállalnak szavatossági,-” ingyenes alkatrész ellátási felelősséget a forgalomba hozók, ha az előző évben,- években folytatólagosan megtörtént (az Importőr által is elfogadott szervíz,- szakember által) a készülék műszaki állagmegóvó, tehát nem tisztasági karbantartása!
A garancia kettő év fölötti ingyenes meghosszabbítására is lehetősége van melyről itt. vagy a következő körlevélben tájékoztatjuk!

Szerelési segédanyag, és az elvégzett munka garanciája

Cégünk a klíma telepítéshez felhasznált segédanyagokra ( konzol, klímacsövek, vezetékek,…) és a munkadíjra adja a garanciát , amely egy évre szól, amennyiben beregisztrál a Loch és T KFT Klíma ügyfélszolgálati applikációs felületen > bekerül a cégünk adatkezelési nyilvántartásába, és akkor a + egy évre meghosszabbítjuk a szavatossági garanciát a segédanyagokra, és a munkára!

Az Ügyfélszintű adatkezelési nyilatkozat kitöltésének további előnyei

1.) A regisztráló lakossági Ügyfeleknek akciós időszakban lehetőséget biztosítunk ÁFA mentes karbantartás, és esetleges javítási igény bejelentésére minden elkötelezettsége nélkül a következő egy évre ( az ismételt megújításig) az időszakosan direkt a karbantartási díjak csökkentésére megnyitott Katás egyéni vállalkozásánál!
2.) Minden karbantartandó klímára 1.000Ft kedvezményt bíztosítunk a karbantartási árlistánkból készülékenként!
3.) Az Ügyfeleknek a kiemelt figyelmet, és kedvezőbb javítási díjtételeket biztosítunk a mai munkaerő gondokkal teli klímaszezonban is a saját és Családjuk komfortérzetének biztosítására

LGB

Ügyvezető: Loch Gábor   loch.gabor@energiapontneked.hu

Ügyfélszolgálat: info@energiapontneked.hu

Cím: 7150 Bonyhád Rákóczi út 3-5 Telenor szaküzletben

Telefon: 06209725511

 

https://plus.google.com/115752789325129020320/about?gl=hu&hl=hu

Loch és társai KFT. – Névjegy – Google+

Kapcsolatfelvételi adatok
Az üzleti hely térképe
Bonyhád, Rákóczi Ferenc utca 3 7150 Magyarország

Rákóczi Ferenc utca 3HUTolnaBonyhád7150
(20) 972 5511 (Mobil)
Klíma- és fűtésszerelő, Elektronikai szaküzlet

Klíma- és fűtésszerelő
Elektronikai szaküzlet
Kivitelező

Ma 8:00–17:00

hétfő 8:00–17:00kedd 8:00–17:00szerda 8:00–17:00csütörtök 8:00–17:00péntek 8:00–17:00szombat 8:00–12:00vasárnap Zárva
Cégünk Klíma és napelemes rendszerek kivitelezésével és értékesítésével foglalkozik.